I misgi ùn ponu sempre aiutà, ma volenu allungà e so zampe quandu vedenu cose novi, cumprese u ghjocu, l'alimentariu è altre cose diverse. Certi pirsuni trovanu chì quandu manghjanu e sementi di melone, i misgi venenu à elli è ancu manghjanu e sementi di melone cù e so cunchiglia, chì hè abbastanza preoccupante. Allora perchè i misgi li piace à manghjà i graneddi di melone? I misgi ponu manghjà e sementi di melone? Hè dannusu per i misgi à manghjà i graneddi di melone? Fighjemu un ochju sottu.
I misgi li piace à manghjà e sementi di melone, soprattuttu perchè sò fritti cù u salinu è l'odore è u gustu diliziosu, cusì i misgi li piace à manghjà. I misgi ponu ancu manghjà sementi di melone. I sementi di melone cuntenenu àciti grassi insaturati, proteini, vitamini è oligoelementi, ma i prupietari anu bisognu di attentu à i seguenti punti:
1. Siccomu i graneddi di melone nantu à u mercatu sò generalmente fritti cù condimenti è anu un altu cuntenutu di grassu, l'alimentu troppu di sementi di melone à i misgi pruvucarà i misgi à diventà obesi è incapaci di metabolizà i condimenti fora di u corpu. Dunque, i pruprietarii anu da Feed in moderazione.
2. U capu di a cunchiglia di sementi di melone hè forte. Se a cunchiglia di sementi di melone ùn hè micca eliminata, u ghjattu facilmente inghjustà è rupture l'intestini s'ellu hè inghjustu direttamente. Per quessa, hè megliu per u pruprietariu per sfracicà e sementi di melone prima di alimentà à u ghjattu.
3. Ancu se e sementi di melone anu un altu valore nutrizionale, u sistema digestivu di i misgi ùn pò micca digerisce cumplettamente e sementi di melone, perch'elli ponu facilmente arrabbiati è avè difficultà à defecà.
4. I misgi anu grandi spazii trà i so denti è ùn sò micca assai boni à masticari i graneddi di melone. In generale, sceglienu di inghjulà direttamente. In questu casu, i graneddi di melone ponu aderisce à a gola o esse bluccati in l'esofago o trachea, chì ponu minaccia a vita di u ghjattu. risicu.
Tempu di post: 09-09-2024