Ci hè più persone chì cresce i misgi, ma micca tutti sapi cumu crià i misgi, è parechje persone facenu sempre cumpurtamenti sbagliati. In particulare, sti cumpurtamenti facenu chì i misgi si sentenu "peggiu chè a morte", è certi persone li facenu ogni ghjornu! Avete statu ancu ingannatu ?
nr.1. Deliberatamente spaventà u gattu
Ancu s'è i misgi di solitu parenu distanti, sò in realtà assai timidi è ponu esse spaventati ancu da u minimu muvimentu. Sì spessu paura u vostru ghjattu, perderete gradualmente a so fiducia in voi. Inoltre, pò ancu pruvucà u gattu à avè una reazione di stress è affettà a so persunità.
suggerimentu:
Pruvate micca di scantà in ogni mumentu, è ùn seguitate micca a pratica in linea è spaventà cù fiori è meloni.
nr.2, misgi ingabbiati
Certi prupietari mettenu i so misgi in gabbie per diversi motivi. Si sentenu chì u ghjattu si rompe a casa è perde i capelli, cusì sceglie solu di mantene in una gabbia. Mantene i misgi in gabbie per un bellu pezzu affetterà ancu a salute fisica è mentale di u gattu, facendu chì u gattu sviluppa malatie scheletali. Psicologicamente, a depressione pò ancu accade.
suggerimentu:
S'ellu si sparghje, cura di i capelli diligentemente, furmà u ghjattu da una prima età, è pruvate micca di mantene u ghjattu in una gabbia. I misgi amanu naturalmente a libertà.
nr.3. Dà u ghjattu un bagnu ogni tantu.
I misgi stessi anu una certa capacità di autopulizia. Passanu 1/5 di u so tempu à liccà i so capelli ogni ghjornu per mantene a pulita. Inoltre, i misgi stessi sò animali senza odore peculiar. Finu à ch'elli ùn ponu micca impurtà, in fondu ùn anu micca bisognu di pulizziari spessu. U bagnu troppu pò ancu causà malatie di a pelle è debilita l'immunità di u corpu.
suggerimentu:
Se u vostru corpu ùn hè micca assai bruttu, pudete lavà una volta ogni 3-6 mesi.
No.4. Ùn sterilizà micca i misgi
Certi prupietari pensanu chì hè megliu micca di catturà i misgi, ma se un ghjattu chì ùn hè micca sterilizatu per un bellu pezzu ùn hà micca l'uppurtunità di accoppià, serà assai incòmode, è i misgi chì ùn sò micca sterilizzati soffrenu di più. malatie genitali.
suggerimentu:
Pigliate u vostru gattu per esse sterile à una età adatta. Prima di castrazione, fate un bon esame fisicu.
nr.5. Pigliate u timid gattu fora
Ùn ogni gattu hè bravu è adattabile. Certi misgi sò naturalmente timidi è ùn anu mai vistu assai di u mondu. Se li pigliate, ùn puderanu micca adattà è avè una reazione di stress.
suggerimentu:
Per i misgi timidi, hè megliu micca di caccià. Pudete aduprà un approcciu passu à passu per lascià u ghjattu adattà à un ambiente pocu familiar.
nr.6. Frequenti batte è scold u ghjattu
E cunsequenze di batte è scolding un gattu friquintimenti ùn solu ùn causanu micca u ghjattu per esse ferite, ma ancu fà lu insanità mentale, è a so relazione cù voi ancu deteriorate. I misgi ponu ancu cumportà cum'è scappatu da casa.
suggerimentu:
Pruvate micca di chjappà u gattu. Quandu u ghjattu fa un sbagliu, pudete rimproverà in u locu per fà sapè chì site arrabbiatu. Duvete ancu amparà à cumminà premii è punizioni. Quandu u ghjattu cumporta bè, pudete dà un snack nutritivu è diliziosu per rinfurzà u so cumpurtamentu Correttu.
nr.7. Alleva i misgi in porchi grassi
Certi prupietari adori i so misgi, l'alimentanu ciò chì li piace, è l'alimentanu senza restrizioni. In u risultatu, i misgi diventeranu gradualmente obesi. I misgi obesi ùn anu micca solu i pedi è i pedi incomodi, ma ancu pruvucarà u ghjattu à sviluppà l'obesità. E malatie di l'obesità accurtà a vita di i misgi.
Conclusioni:
Avete cascatu vittima di sti cumpurtamenti ?
Benvenuti à lascià un missaghju è sparte a vostra sperienza in l'allevamentu di i misgi ~
Tempu di post: 16-10-2023